تحقيق آماده درس تاريخ تحليلي صدر اسلام – مالیات در صدر اسلام

4,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 14

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس تاريخ تحليلي صدر اسلام
مالیات در صدر اسلام

فايل word قابل ويرايش

مقایسه نظام مالیاتی صدر اسلام با نظام مالیاتی کشورهای پیشرفته معاصر
امروز سالروز وفات بنده ی برگزیده خدا، سید المرسلین و خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله است. پیش خود تصمیم گرفتم گوشه ای از نبوغ الهیِ پیامبر خوبیها (ص) را تبیین و بررسی کنم و در خلال آن به شبهه ای در مورد این پاک ترین انسان، پاسخ دهم. بلکه بتوانم به اندازه وُسع خودم، غباری از چشم بزدایم تا این چهره درخشان بشریت را بهتر ببینیم. با وجود ارادات و تعصب سرشار از ایمانم نسبت به پیامبر اکرم (ص)؛ سعی خواهم کرد در مقام تبیین و بررسی شبهه، تعصبات را کناری بنهم و با منطق و انصاف به بررسی و تبیین گوشه ای از عملکرد این فرد بی همتا بپردازم.
باری شبهات و ابهاماتی که در مورد پیامبر اکرم (ص) منتشر می شود کم نیستند. غالب این شبهات آغشته به جو سازی ها و ترفندهای عجیب رسانه ای است و مخاطب خاص این شبهات، جوانان و حقیقت پژوهان با وجدانی هستند که به دنبال تبیین منطقی و سازگار با عقل، در مورد هر موضوع و پدیده ای هستند. من معتقدم اگر رویکرد درستی را در مواجهه با این شبهات در پیش بگیریم و به شکلی روش مند و هوشمندانه به بررسی این شبهات بپردازیم؛ ارادت و محبت ما نسبت به پیامبر اکرم (ص) و دین اسلام بیشتر و مستحکم تر خواهد شد.

تعداد صفحات : ۱۴ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس تاريخ تحليلي صدر اسلام,تحقيق آماده درس تاريخ تحليلي صدر اسلام ,تحقيق براي درس تاريخ تحليلي صدر اسلام,دانلود تحقيق درس تاريخ تحليلي صدر اسلام,دانلود تحقيق درس تاريخ تحليلي صدر اسلام بصورت word,دانلود تحقيق درس تاريخ تحليلي صدر اسلام بصورت ورد,دانلود تحقيق درس تاريخ تحليلي اسلام,تحقيق آماده درس تاريخ تحليلي اسلام,دانلود تحقيق آماده درس تاريخ تحليلي اسلام,تحقيق آماده درس تاريخ تحليلي صدر اسلام – مالیات در صدر اسلام


برچسب: , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *