تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – علل و عوامل پایداری در دین

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي 2 - ویژگی های پیامبر وحدت
2,500 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 6

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲
علل و عوامل پایداری در دین

فايل word قابل ويرايش

بی گمان یکی از مسائل دینداری، قوت و قدرت و پایمردی در منشأ دینداری است چه بسا انسان هایی که در شرایط و حالات معمولی رفتار دینداری دارند اما در برابر مشکلات و سختی ها باز پس می زنند. دین و اخلاق همواره در حیات فکری و معنوی بشر نقش اساسی و مهمی داشته اند ولی به تناسب شرایط جامعه و بروز موانع میزان پایبندی افراد به دین و اخلاق دچار شدت و ضعف می شود. حال این سؤالات مطرح می شود که ابعاد و نشانه های پایداری در دینداری چیست؟ عوامل موثر در ایجاد یا رسیدن به پایداری در دین چیست؟ نویسنده مطلب، کوشیده است در این باره توضیحاتی ارائه نماید. اینک با هم مطلب را از نظر می گذرانیم:

۱- منشاء پایداری
انسان در مسیر زندگی خود گرفتار وسوسه های شیطانی مختلفی می شوند که ثبات و قرار را از او می گیرد ایمان را متزلزل می کند اراده را سست می نمایند قدم ها را نااستوار می سازند و دلش را مضطرب و پریشان خاطر می گردانند. این عدم ثبات و پایداری، عاقبتش چیزی جز تباهی و هلاکت نیست. یاد خداوند منشاء نجات انسان از تردید و دودلی بی قراری و بی تابی است که دل را استحکام می بخشد و قدم ها را استوار می گرداند.

تعداد صفحات : ۶ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انديشه اسلامي ۲,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲,تحقيق براي درس انديشه اسلامي ۲,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲ بصورت word,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲ بصورت ورد,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲ – علل و عوامل پایداری در دین


برچسب: , , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *