تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – امام خمینی و انقلاب اسلامی در آینه اندیشه جهان

10,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 25

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران
امام خمینی و انقلاب اسلامی در آینه اندیشه جهان

فايل word قابل ويرايش

تاکنون نویسندگان و اندیشمندان بزرگ داخلی پیرامون شخصیت امام و نقش کارآمد و خارق العاده و رهبری الهی و پیامبرگونه آن بزرگوار داد سخن داده اند و هر کدام به تناسب توان و مایه شور و شوق و معرفتی که داشته اند در تحلیل انقلاب اسلامی و نقش بی نظیر امام در شکل گیری، تکوین، حیات و تداوم انقلاب مطالبی را به گونه شفاهی یا کتبی ضبط و ثبت کرده اند، اما نباید پنداشت که سخن آنها سخن آخر است و با وجود انبوهی از مصاحبه، خاطره، و تحلیل تصور کرد که به پایان راه رسیده ایم .
عظمت و گستردگی و تنوع ابعاد امام و اثرات و برکات انقلاب بحدی است که هرچه بیشتر بیندیشیم و قلم بزنیم به ضعف و کم کاری خود بیشتر پی می بریم . امروز هم برای تبیین بسیاری از مسائل و جریانها و روشن شدن مرز حق و باطل و صحت و سقم حرکتها و مواضع، دقیقترین و صحیحترین معیار و فرقان، همان سخنان و رهنمودها و سیره و سنت مبارک حضرت امام است و بس . در همین راستاست که ماندگارترین و محبوبترین و موجه ترین افراد و جریانها آنانند که مواضع و سمت و سویی نزدیک به امام و خط و مشی و مرام او دارند . البته در صورت تغییر زاویه دید و خود را در جایگاه دیگران قرار دادن چه بسا که برخی تلقی ها و تعریف ها و شناخت ها از انقلاب و امام متفاوت باشد و آنان که در طی طریق، دچار اعوجاج و لغزش می شوند هم از این نقطه و تغییر زاویه یا برداشت غلط و کج اندیشانه و استنباط و تفسیر به رای از خط و کلام و مرام امام است . با ذکر این مقدمه وارد بحث و مدخل اصلی مورد نظر می شویم که همانا”امام و انقلاب اسلامی در آیینه اندیشه جهان” است .

تعداد صفحات : ۲۵ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق براي درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت word,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت ورد,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – امام خمینی و انقلاب اسلامی در آینه اندیشه جهان


برچسب: , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *