تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – امام از دیدگاه شخصیتها

10,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 33

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران
امام از دیدگاه شخصیتها

فايل word قابل ويرايش

پس از رحلت حضرت امام خمینی(س) بسیاری از شخصیتهای علمی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی جهان طی مصاحبه های مطبوعاتی، پیامها و مقالاتی که منتشر نموده اند نقطه نظرات و دیدگاههای خود را مطرح ساختند.
در این بخش نمونه ای از این اظهارنظرها ارائه می شود.
ایت الله العظمی گلپایگانی:
شخصیتی دعوت حق را لبیک اجابت گفت که با مجاهدات بزرگ و فداکاری ها و رهبریهای قاطع و محکم خود، اسلام را در عالم معاصر زنده کرد و ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رسانید و مجد و عظمت مسلمانان را به آنان باز گردانید و فریاد کوبنده اش دلهای مستکبران ابرقدرت را بلرزه درآورد.
رهبر انقلاب:
او ما را زنده کرد و به حرکت درآورد و ما توانستیم به کمک وجود او به ارزش جغرافیایی و تاریخی کشورمان و به حقیقت فرهنگ گذشته، قرآن و ملت خود پی ببریم.
امام به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد. الحق شخصیت آن عزیز یگانه (امام)، شخصیتی است دست نیافتنی و جایگاه والای انسانی او جایگاهی دور از تصور و اساطیرگونه بود.

تعداد صفحات : ۳۳ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق براي درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت word,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت ورد,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – امام از دیدگاه شخصیتها


برچسب: , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *