تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – آسیب شناسی ارکان انقلاب اسلامی ایران

10,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 39

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران
آسیب شناسی ارکان انقلاب اسلامی ایران

فايل word قابل ويرايش

چکیده
شناخت آسیبها و آفتهایی که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می کنند، نخستین و اساسی ترین قدم در جلوگیری از پیدایش و رشد آسیبهاست.
با این هدف، پرسش اصلی مقاله حاضر معطوف به آسیب شناسی ارکان انقلاب اسلامی ایران است.
آسیبهایی که ارکان انقلاب و مبانی اساسی نظام را تهدید می کنند و دیگر آسیبهایی که روند و حرکت انقلاب اسلامی را کند می نمایند، به شیوه توصیفی ـ تحلیلی، بررسی شده اند. بخش پایانی مقاله به تبیین مسئولیت و رسالت نیروهای انقلاب اسلامی در پاسداری از آن اختصاص دارد.
کلید واژه ها: آسیب شناسی، انقلاب اسلامی، اسلام، رهبری، مردم.
مقدمه:
انقلاب اسلامی حادثه بزرگ قرن بیستم بود که علاوه بر تحول بنیادین و فراگیر در ایران، بازتاب و دستاوردهای جهانی فراوانی داشت و با احیاء تفکر دینی بویژه در صحنه سیاست و جامعه و اداره زندگی بشری، بسیاری از تئوری ها و اصولی را که قطعی و خدشه ناپذیر معرفی شده بودند مورد چالش قرار داد، مانند اصل سکولاریسم، لیبرالیسم، مدرنیسم و مانند آن. این انقلاب مبدأ تحولات عظیمی در صحنه سیاست و فرهنگ و اجتماع گردید و سرآغاز الهام بخش بسیاری از حرکت های ضد استعماری و نهضت های استکبارستیز قرار گرفت و با گذشت بیش از یک ربع قرن همچنان بزرگ ترین دشمن و مانع قدرتهای تمامیت طلب و استعمارگر است.

تعداد صفحات : ۳۹ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق براي درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت word,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت ورد,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – آسیب شناسی ارکان انقلاب اسلامی ایران


برچسب: , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *