تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲ – چگونگی پیدایش وهابیت و دلیل خطرناک بودن این فرقه چیست؟

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي 2 - ویژگی های پیامبر وحدت
2,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 4

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲
چگونگی پیدایش وهابیت و دلیل خطرناک بودن این فرقه چیست؟

فايل word قابل ويرايش

برای شناخت وهابیت و آگاهی از خطرات آنها نسبت به دین اسلام، باید این مسلک انحرافی را از زوایای مختلف مورد مطالعه قرار داد.

• پیدایش وهابیت
مسلک وهابیت، منسوب به محمد بن عبدالوهاب نجدی است و علت این که آن را به خود شیخ محمد نسبت نداده‌اند، به این جهت است که مبادا پیروان این مذهب، نوعی شرکت در نام پیامبر را پیدا کنند.

محمد بن عبدالوهاب در سال ۱۱۱۵ ق. در شهر «عیینه» چشم به جهان گشود . او از کودکی به کتاب‌های تفسیر، حدیث و عقاید، علاقه داشت و از همان دوران جوانی، اعمال مذهبی مردم « به خدا» را زشت می‌شمرد. وی به مدینه رفت و در آن جا توسل مردم به پیامبر (صلی الله علیه و آله) را ناپسند شمرد. محمد بن عبدالوهاب ، بعد از مرگ پدر، افکار و عقاید خود را که قبلاً از سوی ابن تیمیه و شاگردش ابن قیم پی ریزی شده بود، اظهار نمود و به تبلیغ و ترویج و رسمیت دادن آنها همت گماشت.

تعداد صفحات : ۴ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انديشه اسلامي ۲,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲,تحقيق براي درس انديشه اسلامي ۲,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲ بصورت word,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲ بصورت ورد,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲ – چگونگی پیدایش وهابیت و دلیل خطرناک بودن این فرقه چیست؟


برچسب: , , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *