تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲ – علل و آثار غیبت امام زمان(عج) از دیدگاه امیرالمؤمنین(ع)

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي 2 - ویژگی های پیامبر وحدت
5,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 10

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲
علل و آثار غیبت امام زمان(عج) از دیدگاه امیرالمؤمنین(ع)

فايل word قابل ويرايش

اگرچه در تمامی ادیان و مکاتب الهی و غیرالهی در زمینه ظهور مصلح و منجی جهانی کم و بیش مطالبی به چشم می‌خورد ولی بر اساس دلیل‌های متقن و معیارهایی قابل اعتماد، این حقیقت به اثبات رسیده است که کامل‌ترین و قابل اعتمادترین اطلاعات در مورد شخصیت و ابعاد گوناگون زندگی موعود جهانی مانند: تولد، غیبت، ظهور، حکومت و … آن‌حضرت در روایت‌های اهل‌بیت(ع) آمده است.

غیبت امام مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)

امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) در چند مرحله مسأله‌ی غیبت حضرت مهدی را با زمینه‌سازی حساب شده و منسجمی مطرح می‌کند. این کار به صورت تصادفی انجام نگرفته است بلکه آن امام با توجه به ظرفیت و کشش فکری افراد و شیوه‌های صحیح آموزشی و با در نظر گرفتن سیر طبیعی و خارجی وقایعی که در آینده پیش خواهد آمد صورت می‌گیرد. مولی‌المتقین (ع) این‌چنین به تبیین و تشریح مراحل می‌پردازند:

مرحله اول:

آن حضرت با صراحت به ضرورت وجود حجت الهی در روی زمین و بلکه کل نظام عالم هستی اشاره می‌کند، می‌فرماید:

تعداد صفحات : ۱۰ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انديشه اسلامي ۲,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲,تحقيق براي درس انديشه اسلامي ۲,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲ بصورت word,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۲ بصورت ورد,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۲ – علل و آثار غیبت امام زمان(عج) از دیدگاه امیرالمؤمنین(ع)


برچسب: , , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *