تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱ – معاد

10,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 24

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱
معاد

فايل word قابل ويرايش

مقدمه
اعتقاد به معاد و زنده شدن هر فرد در عالم آخرت یکی از اصلی‌ترین اعتقادات در همه ادیان آسمانی است و انبیای الهی تاکید فراوانی بر این اصل داشته‌اند و برای تثبیت این عقیده در دلهای مردم رنجهای بسیاری برده‌اند.

در قرآن کریم هم اعتقاد به معاد و عدل هم سنگ اعتقاد به خدای یگانه دانسته شده و در بیش از بیست آیه کلمات الله و الیوم الاخر با هم بکار رفته است در این بحث قصد داریم تا از احتجاجاتی که قرآن کریم با منکرین معاد جسمانی دارد و پاسخهایی که به آنان می‌دهد سخن بگوییم و از این طریق معاد و برانگیخته شدن جسمانی انسانها را ثابت نماییم.
شبهه اعاده معدوم
قرآن کریم در برابر کسانی که می‌گفتند: «چگونه ممکن است انسان بعد از متلاشی شدن بدنش مجددا زنده شود؟» پاسخی می‌دهد که مفادش این است : قوام هویت شما به روحتان است نه به اندامهای بدنتان که در زمین پراکنده می‌شوند.

تعداد صفحات : ۲۴ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انديشه اسلامي ۱,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱,تحقيق براي درس انديشه اسلامي ۱,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱ بصورت word,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱ بصورت ورد,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱ – معاد


برچسب: , , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *