تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱ – فلسفه زیارت چیست؟

7,500 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 16

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱
فلسفه زیارت چیست؟

فايل word قابل ويرايش

زیارت در لغت به معنای دیدن کردن، به دیدار کسی رفتن، و … می باشد. به دیدار او رفت، از او دیدن کرد، هم معنای زیارت است.
اما در فرهنگ مذهبی در معنای نوعی دیدار خاص(توام با اکرام) از قبور بزرگان و بزرگزادگان دینی اصلاح یافته است به گونه ای که از این لغت بلافاصله چنین معنایی به ذهن متبادر می شود. زائر اسم فاعل زیارت؛ به معنای زیارت کننده، و مزور اسم مفعول و به معنای زیارت شونده است.
تاثیر زیارت
زیارت از جمله حقایق معنوی است که از قانون خودش تبعیت می کند قانونی که ثابت و پابرجاست و همیشه عمل می کند .زیارت زائر و مزور را تحت تاثیر یکدیگر قرار می دهد در روایات بسیاری داریم که به زیارت اموات بروید اموات از اثر حضور شما چنین و چنان می شوند و … همچنین به یاد مرگ افتادن و بیزاری از دنیا که ارمغان همیشگی قبرستانهاست، تاثیر مثبتی است که اموات بر زائرین می گذارند. کسی که دلتنگ عزیز از دست رفته است بیش از هر جایی در کنار مزار او آرام می گیرد اینها آثار واقعی زیارت است که کسی نمی تواند منکر آن باشد.

تعداد صفحات : ۱۶ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انديشه اسلامي ۱,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱,تحقيق براي درس انديشه اسلامي ۱,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱ بصورت word,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱ بصورت ورد,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱ – فلسفه زیارت چیست؟


برچسب: , , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *