تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱ – آیا استعانت از غیر خدا جایز است؟

7,500 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 19

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱
آیا استعانت از غیر خدا جایز است؟

فايل word قابل ويرايش

مقدمه
شناخت و آگاهی از مسائل دینی و آموزه‌های اسلامی علاوه بر اینکه یک فریضه و وظیفه دینی برای همه مسلمانان حتی در شرایط عادی و معمولی است، یک ارزش و فضیلت نیز محسوب می‌گردد، اما گاهی شرایط ضرورت اجتناب‌ناپذیر در دورانی است که اعتقادات و ارزش‌های دینی که به مسائل دینی و مذهبی اهمیت داده و هر جا که با ابهام و سؤالی روبرو شد در صدد رفع آن برآید تا هم به آگاهی‌های خود بیفزاید و هم به دیگران سودی رسانده باشد، همان‌طور که قرآن کریم می‌فرماید: «فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُون‏» با بهره‌گیری از این آیه مبارکه بر علماء لازم است که با آگاهی از مسائل دینی به سؤالات، پاسخ مناسب داده و وظیفه اسلامی و دینی خود را انجام دهند.
از آنجا که برخی از سؤالات و ابهامات مذهبی به وسیله برخی از فرقه‌ها به‌ویژه وهابیت در بین مسلمانان مطرح شده است،لازم است همه دلسوزان اسلام وجامعه اسلامی که توان وبضاعتی برای پاسخگویی دارند به دفاع از اندیشه ناب اسلامی برخیزند وبه تکلیف خود در این راستا که پاسخ به شبهات است عمل نمایند. یکی از این شبهات که بارها از سوی وهابیت مطرح شده است ، شرک دانستن هر گونه استعانت از غیر خداست. در این مقاله به بررسی وپاسخ این شبهه می پردازیم که: آیا استعانت از غیر خدا جایز است؟

تعداد صفحات : ۱۹ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انديشه اسلامي ۱,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱,تحقيق براي درس انديشه اسلامي ۱,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱ بصورت word,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي ۱ بصورت ورد,دانلود تحقيق درس انديشه اسلامي,تحقيق آماده درس انديشه اسلامي ۱ – آیا استعانت از غیر خدا جایز است؟


برچسب: , , , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *