تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – از نگاه امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری : الزامات آینده انقلاب

4,000 تومان – دانلود
نوع فايل : word (قابل ويرايش) تعداد صفحات : 13

توضیحات

موضوع :

تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران
از نگاه امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری : الزامات آینده انقلاب

فايل word قابل ويرايش

مقدمه
تـاءمـل در مـوضـوع آیـنـده انـقـلاب اسـلامـی که مباحث بسیار عمیق و جامع و ذوابعادی در آن قابل بحث است ، آغاز مرحله ای دیگر از رشد و بالندگی این نهضت الهی و مردمی است .
انـگـیـزه رویـکـرد بـه انـدیـشـه امـام و رهـبـری در ایـن مـوضـوع بـه دلیـل ویـژگی های لازم و شرایط فوق العاده و جامع و کارکردهای مثبت و مفید رهبری نظام اسـلامـی در پـیـدایش ، پیروزی ، تثبیت و استمرار و پویایی این نهضت است . حضرت امام خـمینی (ره ) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) از جایگاه و افقی به آینده می نگرند که در دسـتـرس سایر کارگزاران نظام و تئوری پردازان نیست و جامعیتی در این نگاه ها موج می زند که دیگران از آن بی بهره اند.
امـام و رهـبـری بـا اشـراف کـامـل بـه مـسـائل و احـاطـه بـه رویـدادهـا و قـدرت تـجـزیه و تـحـلیل موضوعات مرتبط با آینده انقلاب ، راه کارها و الزاماتی را برای دستیابی به آینده مطلوب و نیز تضمین سلامت انقلاب اسلامی ترسیم می نمایند. این مقاله در حد مقدور و اخـتـصـار انـدیشه های امام و رهبری را در طرح بحث آینده انقلاب ، وا می کاود. بدیهی است روشـنـفـکران دینی ، نخبگان و سیاست گذاران باید در برنامه ریزی ها خود به دیدگاه های امام و رهبری توجه کافی داشته باشند.

تعداد صفحات : ۱۳ صفحه

نوع فايل : word (قابل ويرايش )

کلمات کليدي : تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران,تحقيق براي درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت word,دانلود تحقيق درس انقلاب اسلامي ايران بصورت ورد,تحقيق آماده درس انقلاب اسلامي ايران – از نگاه امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری : الزامات آینده انقلاب


برچسب: , , , , , دسته: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *